ای آهنگ تموم نشو

مِی 9, 2011 at 9:17 ب.ظ. بیان دیدگاه

زندگی بدون موسیقی یعنی مرگ ، اینو خیلیا میگن ، از همه نوعش ، چه اونی که رپ گوش میکنه چه اونی که کلاسیک های باخ و موتزارت گوش میکنه هر دو سلیقه قابل احترامه ، چرا که اصلا موسیقی بر سلیقه پایه گذاری شده

اما برای شما هم مثل من اتفاق افتاده که یه آهنگی رو دوس ندارید تموم بشه ، میخواید تا ابد ادامه داشته باشه و بهتون انرژی بده ،شاید هم مثل من تصور یه جاده طولانی رو داشته باشید که این آهنگ تا انتهای بی نهایت اون جاده ادامه داشته باشه مثلا یه مسیر از تهران تا غرب اروپا

حالا اگه بخوایم واقع بینانه نگاه کنیم ، آهنگی نیست که بی انتها باشه ، بالاخره هر آهنگی تموم میشه ، اما یه سری آهنگ ها هستن که حالا حالا ها تنهات نمیذارن و مدت بیشتری باهات میمونن ، زود به دنیا نمیان تا زود از دنیا برن ، توی 3 یا 4 یا 5 دقیقه هم تموم نمیشن که توی 3 یا 4 یا 5 دقیقه هم از یاد برن

سر صحبتم با آهنگ های بالای 15 دقیقست ، ساخت قطعه آهنگ بالای 15 دقیقه کار هر کسی نیست و خیلی کم پیدا میشه که گروهی یه آهنگ بالای 15 دقیقه ساخته باشه و اینجور هم باشه که شنونده اون آهنگ رو تا انتها بدون اسکیپ کردن همراهی کنه

از رازهایی که درون آهنگهای بالای 15 دقیقه هست این حس تولد دوباره و متوقف نشدن و ادامه دادنه ، آهنگ به دقیقه 6 یا 7 میرسه یه سکوت در اون ایجاد میشه و با یه تولد دیگه جون میگیره و با بالا و پایین رفتناش به ما غیر مستقیم پیغام ادامه دادن رو میده ، پیغام اینکه هیچ چیزی جلودار این آهنگ و جلودار شما برای ادامه دادن نیست.

من خودم یه بسته آهنگهای طولانی رو یه جایی گوشه کنارای گوشی موبایلم جمع کردم و تو روزای خاص که تو تاکسی یا جایی هستم که قراره زیاد اونجا بمونم این بسته رو راه میندازم و با 2 یا 3 تا آهنگ کلی زمان رو جلو میبرم ، قبلا این لیست آهنگهایی مثل echoes از pink floyd , یا atome heart mother اونم از پینک فلوید وten thousands days از tool بود و این روزها یه آهنگ دیگه بهش اضافه شده به اسم lights از گروه archive که این روزها منو زودتر به خونه میرسونه با اینکه هیچ وقت دوست ندارم این آهنگ تموم بشه و من مجبور بشم آهنگ رو قطع کنم

این آهنگ رو از اینجا میتونید دانلود کنید و اگه 18 دقیقه وقت دارید تا انتها لذت ببرید

Entry filed under: Uncategorized.

فیس بوک شمشیر دو لبه یا صفر یا یک

بیان دیدگاه

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


ایمیل خود را وارد کنید تا جدیدترین پست ها به ایمیل شما ارسال شود

به 6 مشترک دیگر بپیوندید

برنامه هایی که اجرا کردم

Software tracking

آرشیو ماهانه

بازدیدکنندگان

  • 39٬707 نفر

تقویم هجری خورشیدی

مِی 2011
ش ی د س چ پ ج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

بالاترین امتیازها