یا صفر یا یک

ژوئیه 10, 2011 at 2:01 ب.ظ. بیان دیدگاه

بعد از اینکه امتحانام تموم شد مثل بقیه اونایی که امتحان میدن به فکر نتایج امتحانم بودم ، خیلی خوشبین نبودم از اونجایی که خیلیاشو شب امتحانی بودم و نصفشو با اطلاعات عمومی رفتم و امتحان آخر رو هم کم مونده بود جا بمونم ، واسه همین زیاد خوشبین نبودم به نتایجش.

از اونجایی که خوشبین نبودم هیچ وقت هم نتایجش رو نگاه نکردم ، همه رو نگه داشتم تا یه روز که بدترین روز باشه نگاه کنم ، چرا؟ دلیلش این بود که اگه نتایج امتحان قرار باشه رو من تاثیر داشته باشه و اگه نتیجه خوب بود که بدترین روزمو خوب کنه و اگه نتیجه بد بود که بد رو بد تاثیر نداره و یه جورایی بی تاثیر باشه

خلاصه بگم که امروز تصمیم گرفتم نگاه کنم و برعکس اون چیزی که فکر میکردم این ترم بهترین ترم کل دانشگاهم شد و تا چند دقیقه خیره شده بودم که آیا این نمره های منه؟ و هنوز هم که هنوزه باور نمیکنم

در هر حال گذشت و ما رو دگرگون کرد و وارد یه مرحله جدیدتری از زندگی کرد

 

THANK GOD

 

======

امی نزدیکه

Entry filed under: Uncategorized.

ای آهنگ تموم نشو جنگ سریالها شروع شد

بیان دیدگاه

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


ایمیل خود را وارد کنید تا جدیدترین پست ها به ایمیل شما ارسال شود

به 6 مشترک دیگر بپیوندید

برنامه هایی که اجرا کردم

Software tracking

آرشیو ماهانه

بازدیدکنندگان

  • 39٬705 نفر

تقویم هجری خورشیدی

ژوئیه 2011
ش ی د س چ پ ج
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

بالاترین امتیازها